top of page

Vanliga frågor

Hur kan ni ha så låga priser?

Kombinationen med att använda moderna digitala tjänster både befintliga och med egenutvecklade.  Att vi tillämpar ett fast pris istället för att räkna timmar, sparar tid och tid är pengar.

Vilka avgifter kan tillkomma?

Mindre avgifter för integrationer kan förekomma för externa tjänster såsom banker, webbshoppar

Uppstart och onboarding befintligt företag

Har du ett befintligt företag och skall byta till oss så gör vi bytet under en period som passar ert företag och vi lägger in er data som test några veckor innan så att ni och vi kan säkerställa att allt kommer att fungera som det skall innan det verkliga bytet.

Uppstart  av blivande eller nystartat företag

Är du i uppstarten av ditt företag låt gärna oss få delaktighet innan du göra dina teknikval av tex webbshopar och andra system, vi kan ha värdefull input som gör det effektivare billigare och mer framtidsäkert för dig.

Personlig redovisningsekonom

Vi kombinerar personlig med snabbhet

Frågor som vem som helst hos oss kan svara på, ger svar så fort som möjligt. 

(Annars blir risken att när någon är sjuk eller ledig att du får vänta länge på svar)

Vi är en redovisningsbyrå kan vi bli kund?

Ja vi är troligen en utmärkt underleverantör för er byrå. 
Både för att vara länken mot era företags kunder med vår portal till era kunder och med kunskapen om integrationer av kunders system. Vi kan även sköta delar av ert arbete så att ni får en mer kostnadseffektiv och skalbar byrå och riktigt modern

Kvitton

Kvitton skickar du in digitalt via vår app eller på mail eller om du har digitala kort som går in automatiskt.
Fysiska kvitton sätter du
sedan i en pärm

Vad är skillnaden mellan en revisor och redovisningsekonom

Redovisningsekonomen är den som sköter det löpande arbetat med bokföring, löner, skattedeklarationer m.m


Revisorn är den vars uppgift är att utföra revision genom att verifiera bokföringbeslutsmässighet och verksamhet i en organisation, till exempel en förening, en myndighet eller ett företag. Man kan alltså se den som en besiktningsman.

Vi sköter själva en del av ekonomi-administrationen. Kan ni hjälpa oss vid arbetstoppar

Ja, vi kan i många fall hjälpa till vid arbetstoppar och frånvaro, det kan vara allt ifrån att betala räkningar, göra löner, skattedeklarationer till att supporta era kunder och artikelhantering.

Vanliga frågor: Vanliga frågor

LILLA FÖRETAGET

Löpande bokföring

Löneadministration

Arbetsgivardeklaration

Momsdeklarering

Årsbokslut

Företagets Inkomstdeklaration

Enklare råd & bollplank

från 995 Kr/ mån*

*Lilla företaget 0-2 anställda

Hyresavisering

Digitalportal med mobilapp för boende och styrelsen

Medlemsregister & Pantregister

Löpande bokföring

Momsdeklaration

Årsbokslut

Inkomstdeklaration

Kontrolluppgifter KU55 för sålda bostadsrätter

Enklare råd och bollplank.

2 995 Kr/mån*

*Prisexempel 20 lägenheter

SKRÄDDARSYTT

Offert lämnas på allt inom

ekonomiadministration, affärsutveckling och

personaladministration 

för företagare och föreningar,

stora som små.

BOSTADSRÄTTSFÖRENING

bottom of page